COTTON CHILD NYTT: Unngå postoppkrav ved andre gangs bestilling

Dersom du har handlet hos oss før, kan du få varer sendt direkte og unngå postoppkrav. Tidligere medlemmer i kundeklubben får automatisk nye bestillinger tilsendt uten oppkrav. Ved direkte sending unngår du oppkravsgebyret på kr 44.

Når du har handlet hos oss tidligere og ønsker å unngå oppkrav, gir du oss beskjed om at du ønsker en kreditvurdering. Vi vurderer kun ditt kundeforhold hos oss. Du kan sende oss en epost, sende en standardmelding fra Servicemenyen etter å ha logget inn eller ringe oss på 35 53 34 34. Merk at du unngår postoppkrav ved betaling med Visa. Tidligere medlemmer i kundeklubben (rabattordningen), får automatisk nye varebestillinger tilsendt som vanlig postsending uten oppkrav. Når medlemskapet har utgått, faller derimot medlemsrabatten på 10 prosent bort. Ønsker du medlemsrabatten på 10 prosent samtidig som du unngår oppkrav, er medlemskap i kundeklubben det beste alternativet.

Skrevet 22.02.2003, oppdatert 31.03.2003.

Cotton Child har i 20 år levert trygge, komfortable klær og hjemmetekstiler av sertifisert økologisk bomull ved hjelp av innovative metoder og informasjon for mennesker som legger vekt på helse-, miljø-, klimaspørsmål i det daglige livet og som vil unngå urettferdig handelspraksis i alle produksjonsledd. Se forsiden. Les mer om Cotton Child.

 

Del lenke til denne artikkelen med ditt nettverk

Knappene åpner et vindu der du kan se hva du deler, og du kan legge til egen tekst om du ønsker det.