NY FUNKSJON: Tilbakemelding om kundetilfredshet

Cotton Child har nå installert en web-funksjon for spørreundersøkelse. Knappen "Gi tilbakemelding" er tilgjengelig i Service-menyen etter innlogging for kunder som har mottatt varer. For å komme til Service-menyen trykker du på "meny" øverst på web-sidene (etter innlogging).

Spørreundersøkelsen består av noen generelle spørsmål om kundetilfredshet - og noen spørsmål for hvert produkt som du ønsker å kommentere.

Funksjonen husker svarene fra sesjon til sesjon. Du kan dermed endre eller legge til informasjon når det er aktuelt. Når du mottar nye varer, blir disse automatisk lagt til i listen over produkter du kan gi feedback om.

Dersom du ønsker du å gi en lengre tilbakemelding på fritt format, kan du trykke på knappen "Sende melding" i Service-menyen eller ringe oss.

Håper du har noen minutter for å gi oss feedback.




(Oppdatert 02.02.2007. Opprinnelig skrevet 02.02.2007)

 

Del lenke til denne artikkelen med ditt nettverk

Knappene åpner et vindu der du kan se hva du deler, og du kan legge til egen tekst om du ønsker det.